Szakmai Tanácsok

A medence billentése során a szeméremcsontot felfelé billentjük a köldök irányába, közben a csípőlapátot hátra. A gyakorlat során csípő- szélességű terpeszben állunk, hajlított térddel.

Hogyan végezzem helyesen a nyújtott lábas csípőgyakorlatot?
2013.08.31 10:00

Ollai Erzsébet értékelése, élményei, véleménye a nyári Callanetics® táborról.

Szücs Márta értékelése, élményei, véleménye a nyári Callanetics® táborról.

2013.08.31 10:00

Szabó Erzsébet értékelése, élményei, véleménye a nyári Callanetics® táborról.

2014.05.02 10:40

Budapesten sportoktató, Pilates oktató.

Göklerné Ica és Gökler Boglárka értékelése, élményei, véleménye a nyári Callanetics® táborról.

2010.12.02 22:42
Zsókát már említettem a könyvemben is. Az áprilisi tábor után sokat gyakorolt és híres-nevezetes futó edzője megkérdezte, milyen módszerrel erősítette így meg a hasizmait?
2010.12.02 22:42
Márta 50 év körüli gyógytornász, akinél még volt egy-két kg felesleg.
Zsuzsa 30 körüli gyógytornász, két gyermek édesanyja. Az utolsó pillanatban derült ki, hogy Győrben lesz a képzés.
2010.12.02 22:42
Márta szintén 30 körüli fiatal hölgy, Pilates oktató és 3 hónapos babát hordott a szíve alatt.

 

Szeretném megosztani Önnel a 2010 novemberi Callanetics® oktatóképzés tapasztalatait.

 

Először is tudni kell, hogy eleve úgy jelentkezik valaki a képzésre, hogy már vannak Callanetics®-el kapcsolatos ismeretei, saját tapasztalatai. De érdekes módon – egy-két hét, vagy maximum egy hónap múlva -, mindig a vizsga idejére akkora változások történnek, hogy örömmel, csodálattal nézem és hallgatom a lányokat.

 

Íme, most is egy csokorra való...

2014.03.28 09:30

Jánoshalmán orosz-testnevelés szakos tanár, aerobic edző, Fitball oktató, Thera-band edző, Kriston Intim Torna tréner, úszássportedző, gyógytestnevelő.

2013.12.19 16:05

Anita Kanadából az alábbiakat írta:

2013.11.22 14:32

Szerintem ez a világon a legjobb!

2014.05.02 11:00

Testnevelő tanár, Combi Callanetics oktató

2014.05.02 11:14

Megyes Anikó tanárnő Kiskőrösről több gyermekes családanyaként évek óta kitartóan és lelkesen tartja a Callanetics foglalkozásokat!

Összességében egy-két hónapon belül, kb. 10 óra gyakorlás után mindenkinél történik változás, akár a közérzet javulásában, akár a kerület csökkenésében. Fontos az akarat, a kitartás, a pontos mozdulatok és a megfelelő instrukciók egy jó vezetővel.

Gyakoroljon heti egy-vagy két alkalommal az egy órás programra és a közte lévő napokon

Erre alkalmas a Callanetics torna?

A fogyni nem vágyóknak ajánlott – ha már elérték a kívánt formát - egy idő után lassú tempóban végezni a gyakorlatokat, hogy izmaik ne „égjenek” ki teljesen.

Már többször említettem a lassú, vagy élénkebb tempót. Ezért fontos tudni róluk valamit.

Nem értik miért van így, hogy történhet ez meg?

Nos, már szinte mindenhol olvasható a magyarázat: az izom súlya nehezebb, mint a zsíré.

A Callaneticsnél – többek között - a hosszabb ideig tartó nyújtással teremtjük meg a várt eredményt.

Két magyarázat is van:

Bizonyára észrevette a kedves gyakorló, hogy egy-két hónapig szinte csak a hasizom felső szakaszán, a gyomor tájékán érez feszülést, izom összehúzódást, égő érzést, fájdalmat.

Több tényező is befolyásolhatja. Így például, ha nem szorítja le a derekát, vagy túl magasra emelte fel a törzsét, vagy nem egyenletes a mozgása,

Minden nagyobb hasi műtét után javaslok 6 hónapos pihenést, és utána végezheti a Callanetics gyakorlatokat.

Fontos az erősítés és a nyújtás is. Ennek megfelelő arányát megtalálva lehet szépen formálni a combot.

Igen lehet, de nem mindegy milyen erősek a fájdalmak, milyen fokú ez a gerincsérv.

Gerincferdülés esetén is több ízben tapasztaltuk a gerinc helyes irányba való visszarendeződését.

A négyfejű combizom átíveli a térdet, és a lábszár felső részén tapad.

Ezek a gyakorlatok oldják a feszültséget a vállövben, és a csuklyás izmokban a két lapocka közötti területen

Nem csak azért ajánlott a comb izmainak erősítése, hogy szebb, formás legyen a comb!
Mit gondolsz, ha akár több cm-el szeretnéd karcsúsítani a combodat, akkor ugyanúgy kell végezned a gyakorlatot, mint akinek csak erősítenie kell ezeket az izmokat? Jól tudod, ha úgy gondolod, hogy nem! Nos, figyeld meg a következő két képen lévő gyakorlatot, és próbáld ki!
Az izmok regenerálódása és formálása érdekében nyújtunk!
2013.02.23 09:37
• rossz testtartástól • gerincferdüléstől • a gyenge hátizmok miatt • búskomorságtól, egyéb mentális problémáktól. Hogyan lehet segíteni?
Ha a szervezeted még nem készült fel az állóképesség növelésére,
Amennyiben sportolásod közben a pulzus felmegy 70% fölé,
Azért, mert így megkíméled az izületeidet.
A zsírégető ritmus a 60-70% tartományban van.
A zsírégető ritmus kiszámítása: 220-ból vond ki az életkorod, és a kapott eredményt szorozd meg 0,65-el.
Hogyan álljak fel helyesen a földön végzett gyakorlatokból?
Mennyire kell a medencét billenteni a csípőgyakorlat ("Z" ülés) során?
Hogyan kell helyesen végezni a fejkörzést? Mire kell odafigyelni a gyakorlat végzése során?
Végezhető-e gerincsérv esetén a Callanetics torna?
A "kék" könyvben is jelzett 10 foglalkozás után mindenkinél várható változás, természetesen nem egyforma mértékben.
Webáruház készítés
olcsobbat.hu