Szakmai Tanácsok

Miért növekszik meg a combom kerülete a kerékpározástól, a Callanetics gyakorlatoktól meg nem?

2014.03.27 17:30

A Callaneticsnél – többek között - a hosszabb ideig tartó nyújtással teremtjük meg a várt eredményt.

Gyakorlatilag a Callanetics mozgássorban minden gyakorlat után megnyújtjuk a megdolgoztatott izmokat.

Tudni kell, hogy ez miért jó, mire való és mi a célja?

 

  • A helyes nyújtás megnyújtja a munka által összehúzódott és megfáradt izmokat. Ezáltal regenerálja és szép formát ad.  Ha hosszabb ideig nyújt, karcsúsítja vele a kívánt testrészt.  Ezen kívül a nyújtás nagyon jót tesz az inaknak, izületeknek, és igen erőteljes a relaxáló hatása.

 

 

Combfeszítők nyújtása                             Combfeszítők nyújtása kissé könnyített formában

Combfeszítők nyújtása                                         Combfeszítők nyújtása kissé könyített formában

 

 

 

 

Combhajlítók nyújtása              Combhajlítók nyújtása könnyített változatban

Combhajlítók nyújtása                                              Combhajlítók nyújtása könnyített változatban

 

 

 

Tehát a fenti kérdésre a válasz: a comb kerülete akkor növekszik meg a kerékpározás során, ha kerékpározás után csak leugrunk a bicikliről és megyünk tovább, végezzük a dolgunkat. Általában eszünkbe sem jut, hogy meg kellene nyújtani a combfeszítő izmokat.

 

Ha edzésnek szánjuk a biciklizést, sajnos, akkor is csak ritkán történik meg a hosszan tartó nyújtás.

 

Webáruház készítés
olcsobbat.hu