Szakmai Tanácsok

Miért fontos az izmok erősítése után a nyújtás?

2013.02.15 10:12
Az izmok regenerálódása és formálása érdekében nyújtunk!

Combfeszítő izmok (comb eleje) nyújtása sarok fenékhez emelésével

 






Combfeszítő izmok (comb eleje) nyújtása sarok fenékhez emelésével

 

 

 

 

 

 

Combfeszítő izmok nyújtása lábfej eltolással






Combfeszítő izmok nyújtása lábfej eltolással 

 

 

 

                                                                      

 


Tehát az izmok erősítése után, a gyakorlat végén még külön le kell nyújtani a combfeszítőket, mint ahogyan a képen is láthatod! Ha szeretnéd, hogy karcsú legyen, legalább 40 mp-ig tartsd ki a mozdulatot! Vékony comb esetén is nyújtunk az izmok regenerálódása érdekében, de csak 5-10 mp-ig.

A combhajlítókat (combot hátul) is megnyújthatod, így körbe tudod formálni combodat!

Combhajlítók és farizmok nyújtása lábak mellre húzásával, hanyattfekvésből, nyújtott lábbal

 


 

Combhajlítók és farizmok nyújtása lábak mellre húzásával, hanyattfekvésből, nyújtott lábbal

 

 

 

Sőt! Ha teljes változást szeretnél, akkor a combtávolítókat is meg kell dolgoztatni és ezt leginkább az alábbi nyújtott lábas csípőgyakorlattal érheted el!

Csípő-, fenék formálása, combtávolítók erősítésével 100 ismétléssel





Csípő-, fenék formálása, combtávolítók erősítésével 100 ismétléssel

 



Komplett egységet alkot a láb formálásánál, mert ebben az esetben – többek között - a láb külső oldalát is formálja a gyakorlat.                  

Webáruház készítés
olcsobbat.hu