Szakmai Tanácsok

A comb karcsúsítása. Hogyan? Innen megtudhatod!

2013.02.14 14:40
Mit gondolsz, ha akár több cm-el szeretnéd karcsúsítani a combodat, akkor ugyanúgy kell végezned a gyakorlatot, mint akinek csak erősítenie kell ezeket az izmokat? Jól tudod, ha úgy gondolod, hogy nem! Nos, figyeld meg a következő két képen lévő gyakorlatot, és próbáld ki!

A formálás kétféle módon történhet, attól függően, hogy csökkenteni, vagy növelni szeretnénk a comb kerületét.

Comb formálása rugózással, talpon

 

 

 

 


Comb formálása rugózással, talpon. Ez egy összetettebb gyakorlat, mert egyszerre történik a combfeszítők erősítése és a combközelítők nyújtása.

 

 

 

 

 

Ha szeretnéd a comb kerületét csökkenteni, akkor ereszkedj le jó mélyre, körülbelül annyira, hogy a comb legyen majdnem párhuzamos a talajjal. A hajlított térd a kiinduló helyzetben legyen a boka fölött, a lábfej kis szöget zár be, és a térd kövesse a lábfej vonalát. Majd rugózzál, sokszor piciket. Tehát a mozgásterjedelem maximum egy cm legyen, az ismétlésszám 30-40-50. Mint a kép mellett is említettem, összetett gyakorlat, hiszen a combfeszítőket (a combot elől) erősíted, a combközelítőket nyújtod. Ha sokszor ismétled, égeti a zsírt, belül egyszerre nyújtod, a végeredmény a kerület csökkentése.

Comb formálása sarokemeléssel

 

 

 

 

 

Sarokemeléssel (lábujjhegyen) is végezhető a gyakorlat, de ilyenkor ajánlatos valamiben megkapaszkodni. Ebben az esetben a vádlit is formáljuk és erősítjük a lábfej boltozatát is.

 

 

 

 

Ha szeretnéd a comb kerületét növelni, vagy csak az izmait megerősíteni, akkor ne ereszkedj olyan mélyre, és lassabban, kevesebb ismétlésszámmal végezd a gyakorlatot!

Webáruház készítés
olcsobbat.hu